Kilka słów o sobie

HEJ!

Witam Cię w pierwszym poście na tym książkowym blogu. Myślałem trochę o czym by tu zrobić mój pierwszy wpis i wpadłem na dosyć popularny pomysł, a mianowicie postanowiłem przedstawić się i napisać kilka faktów o sobie. Tak więc zapraszam do lektury :).

Mam na imię Szymon i mam 14 lat. Postanowiłem założyć tego bloga, ponieważ chciałbym dzielić się z Tobą moimi przemyśleniami na temat różnych książek. Od razu uprzedzam, że jeśli oczekujesz ode mnie pisania o nowościach czy bestsellerach to tutaj tego nie znajdziesz, bo czytam zazwyczaj powieści starsze, ale nie zniechęcaj się, bo niektóre starsze pozycje są naprawdę warte uwagi.

11 FAKTÓW O MNIE

1. Mam dużo ulubionych autorów i autorek(na pewno powyżej 10 :o).
2. Moja domowa biblioteczka liczy sobie około 150 książek.
3. Dosyć sporo książek wypożyczam z biblioteki.
4. Mam pomysł na jedną książkę i na jedną baśń, ale nie chce mi się go zrealizować. (Masz podobnie :P?)
5. Przeczytałem wszystkie lektury szkolne i wszystkie mi się podobały.
6. Prowadzę kanał na YouTube oraz Instagram o książkach. Kanał liczy sobie już 1,5 lat, a Instagram niecały miesiąc. (Bookstagram: https://www.instagram.com/zagubionapomiedzyksiazkami/
BookTube: https://www.youtube.com/channel/UCKsxK3FoZowXMAK_A0jqZVw/featured?view_as=subscriber)
7. Jestem nowo powstałym gatunkiem. Będę szedł do klasy 8 :).
8. Nie znam w moim otoczeniu osób, które by czytały.
9. Uwielbiam książki z duszą, dlatego często kupuję je np. na miejskim pchlim targu.
10. Oprócz czytania interesuję się również jazdą na rowerze oraz podróżowaniem.
11. Jestem typowym humanistą.

I to w sumie koniec. Jeszcze jedno: uczciwie Cię uprzedzam, że posty na tym blogu nie będą pojawiały się regularnie, bo nie wyrobię z tymi trzema social mediami :P. 

Dzięki za przeczytanie mojego (dosyć chaotycznego) posta :).




Komentarze

  1. Witamy! Im nas więcej tym lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to jestem gatunkiem wymarłym, bo idę do 3 gimnazjum :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia!
    www.zakladkimadebya.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to raczej jesteś nowopowstały gatunek, a ja wymarły :D
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  5. 150 ksiazek to piekny zbior :) Ja przewaznie wypozyczam z biblioteki. Czasem kupuje nowosci i nie tylko. Z klasyki kocham miedzy innymi Dickensa, Agate Christie, Hemingwaya, z polskich Sienkiewicza , Prusa, Mickiewicza.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Często czytane...